Makluman Pemadaman Akaun Smart Parking Melaka

Berikut adalah langkah-langkah untuk memadamkan akaun anda di Smart Parking Melaka:
Langkah-langkah Memadamkan Akaun Smart Parking Melaka:
1. Pastikan Baki Kredit Kosong:

Sebelum memadamkan akaun, pastikan baki kredit anda kosong.
Jika anda mempunyai baki yang belum digunakan, anda boleh sama ada menghabiskan kredit tersebut atau memindahkannya ke akaun Smart Parking Melaka yang lain.

2. Permohonan Pemadaman Akaun:

Selepas baki telah diuruskan, anda boleh terus membuat permohonan untuk memadamkan akaun anda.
Data peribadi yang berkaitan dengan akaun anda akan dipadamkan secara automatik dalam tempoh 30 hari selepas permohonan pemadaman akaun.

3. Hantar Permohonan Pemadaman:

Klik pautan ini untuk mengakses Google Form bagi menghantar permohonan pemadaman akaun.
Tempoh pemprosesan: Permohonan anda akan diproses dalam masa 14 hari bekerja.

Sila ikuti langkah-langkah di atas untuk memadamkan akaun anda dan menguruskan data peribadi. Jika ada sebarang soalan, jangan teragak-agak untuk bertanya!

Graha Makmur, No.1,
Jalan Tun Abdul Razak - Ayer Keroh,
Hang Tuah Jaya,
75450 Melaka, Malaysia.

Monday - Friday

General Line : +606 285 9700
Directory : MBMB Directory
Hotline : +606 333 3333
Complaint Line : +6013 302 9700 (Whatsapp only)
Fax : +606 232 5716
Email : aduan[at]mbmb[dot]gov[dot]my/
webmaster[at]mbmb[dot]gov[dot]my

  • Latest Update : Friday 21 March 2025, 00:13:33.

Total Visitors

04099043

Disclaimer : Melaka Historic City Council is not responsible for any loss or damage incurred from the use of information contained in this portal.

Best View : Please use latest version of browser of Internet Explorer / Mozilla Firefox / Google Chrome with resolution 1920 x 1080.

Copyright © 2025 All Rights Reserved. Melaka Historic City Council.