Makluman Gangguan Perkhidmatan

MAKLUMAN GANGGUAN PERKHIDMATAN

Adalah dimaklumkan, semua perkhidmatan dalam talian Aplikasi Bandarayaku Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) akan mengalami gangguan capaian berikutan kerja-kerja menaik taraf Aplikasi (kemaskini terbaru) akan dilaksanakan bagi meningkatkan mutu perkhidmatan MBMB.

Tarikh mula : 06 Februari 2025 (Khamis) 5.00 petang
Tarikh tamat : 11 Februari 2025 (Selasa) 9.00 pagi

Segala kesulitan amatlah dikesali.

https://www.facebook.com/share/p/1AA8WsuhSR/

Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB)

Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB)

Graha Makmur, No.1,
Jalan Tun Abdul Razak - Ayer Keroh,
Hang Tuah Jaya,
75450 Melaka, Malaysia.

 

Talian Am : +606 285 9700
Direktori :Direktori MBMB
Talian Bebas Tol : 06 333 3333
Talian Aduan : 013-302 9700 (Whatsapp sahaja)
Faks : +606 232 5716
Emel : aduan[at]mbmb[dot]gov[dot]my/
webmaster[at]mbmb[dot]gov[dot]my

  • Kemaskini Terkini : Rabu 17 Disember 2025.
Jumlah Pelawat
04410990

Penafian : Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.

Paparan Terbaik : Menggunakan versi terkini bagi pelayar Internet Explorer / Mozilla Firefox / Google Chrome dengan resolusi 1920 x 1080.

Hak Cipta Terpelihara © 2025 Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB).

Portal Rasmi Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah

MyGov Portal Amiro Technology Sdn Bhd

privasi

MELAKAPAY