MENU

LOGO

 

SEJARAH

Majlis telah menggerakkan jentera ISO bermula pada Februari 2003.

 

DASAR KUALITI MBMB

  • Mengutamakan kehendak serta kepuasan pelanggan menyediakan kemudahan dan perkhidmatan bandaraya berkualiti.
  • Mengutamakan kehendak serta kepuasan pelanggan dan komited untuk memenuhi keperluan sistem pengurusan kualiti, akta, undang-undang kecil, peraturan dan dasar yang telah ditetapkan.
  • Membuat kajian semula terhadap keberkesanan dasar dan prinsip kualiti dari semasa ke semasa.
  • Sentiasa berusaha meningkatkan penyampaian perkhidmatan yang cekap, berkualiti dan cemerlang secara berterusan selaras dengan aspirasi Negeri dan Negara.
  • Mendukung dan memberi keutamaan kepada pembangunan mapan dan amalan hijau.

 

SKOP PERSIJILAN

"PERKHIDMATAN BANDARAYA YANG MERANGKUMI PERANCANGAN BANDARAYA, KELULUSAN PELAN-PELAN PEMBANGUNAN, PENGELUARAN LESEN PREMIS PERNIAGAAN, PENGUATKUASAAN DAN PENILAIAN HARTA"

 

BADAN PERSIJILAN

SIRIM QAS INTERNATIONAL SDN BHD
1, Persiaran Dato' Menteri,
Seksyen 2, P.O. Box 7035
40911 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan
MALAYSIA
Tel : 03-55446400
Fax : 03-55109439

 

TEMPOH PERSIJILAN

Persijilan PERTAMA - ISO 9002:1994   2001-2003
Persijilan KEDUA      - ISO 9001:2000   2003-2007
Persijilan KETIGA     - ISO 9001:2000   2007-2010
Persijilan KEEMPAT - ISO 9001:2008   2009

 

URUSETIA

Jabatan Khidmat Pengurusan
Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah
No.1 Jalan Tun Abdul Razak - Ayer Keroh
Hang Tuah Jaya
75450 Melaka

Kemaskini Terakhir: Isnin, 11 Disember 2017 - 12:17am